Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Белецька А$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11
1.

Белецька А. В. 
Роль мовної особистості у політичному дискурсі (за підручником Б. Ковача та Т. Розенстайля "Елементи журналістики") [Електронний ресурс] / А. В. Белецька // Актуальні питання масової комунікації. - 2006. - Вип. 7. - С. 56-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apmk_2006_7_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 135.72 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Белецька А. В. 
Студенти – корпоративні іміджмейкери та суб’єкти управління репутацією (на досвіді реалізації волонтерської екологічної програми "Зелений інститут") [Електронний ресурс] / А. В. Белецька // Інформаційне суспільство. - 2015. - Вип. 21. - С. 50-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/is_2015_21_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 239.617 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Белецька А. В. 
Індивідуальні та масові емоціі у соціальних комунікаціях [Електронний ресурс] / А. В. Белецька // Наукові записки Інституту журналістики. - 2016. - Т. 4. - С. 8-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2016_4_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 193.692 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Белецька А. В. 
Природа масовоемоційних технологій у соціальній комунікації [Електронний ресурс] / А. В. Белецька // Інформаційне суспільство. - 2016. - Вип. 24. - С. 66-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/is_2016_24_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 259.175 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Белецька А. В. 
Структура сфери масових емоцій як компонента соціально-комунікаційного простору [Електронний ресурс] / А. В. Белецька // Інформаційне суспільство. - 2017. - Вип. 25. - С. 73-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/is_2017_25_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 606.274 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Белецька А. В. 
Межі й безмежність масових емоцій у просторі соціальних комунікацій [Електронний ресурс] / А. В. Белецька // Наукові записки Інституту журналістики. - 2017. - Т. 2. - С. 8-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2017_2_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 177.432 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Белецька А. В. 
Масові емоціі у соціальних комунікаціях: наявність масиву практики, відсутність теоріі [Електронний ресурс] / А. В. Белецька // Інформаційне суспільство. - 2017. - Вип. 26. - С. 44-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/is_2017_26_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 298.695 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Белецька А. В. 
Фiлософське підґрунтя дослідження масовоемоцiйних процесiв у соцiальних комунiкацiях [Електронний ресурс] / А. В. Белецька // Наукові записки Інституту журналістики. - 2018. - Т. 1. - С. 15-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2018_1_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 204.37 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Белецька А. 
Соціальна проблематика дослідження соціальних комунікацій як сфери функціонування масових емоцій [Електронний ресурс] / А. Белецька // Scientific notes of the institute of journalism. - 2018. - Т. 3-4. - С. 22-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2018_3-4_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 377.856 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Белецька А. В. 
Емоційний контент в новинному продукті інтернет-медіа України у часи пост-правди [Електронний ресурс] / А. В. Белецька, В. Рождественська // Scientific notes of the institute of journalism. - 2019. - Т. 2. - С. 11-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2019_2_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 492.124 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Белецька А. В. 
Аксіоми як основні тези дослідження масових емоцій у соціальних комунікаціях [Електронний ресурс] / А. В. Белецька // Scientific notes of the institute of journalism. - 2020. - Т. 1. - С. 25-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2020_1_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 378.333 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського